Interkit

Všechno na světě má svoji určitou cenu. A tato se ve většině případů vyjadřuje penězi. A proto je záhodno mít peníze, aby měl člověk své jisté.

S Microsoft Ads a RTB kampaněmi se na Internetu počítá jako s důležitým propagačním nástrojem



Součástí nabídky služeb a prodeje zboží na webovém prostoru se staly již před mnoha lety PPC reklamy. Mohli bychom si je zjednodušeně představit jako malé obrázky doplněné textovými informacemi, například cenou výrobku a odkazu na webové stránky. Jestliže si kupříkladu zájemce o malířské barvy do interiéru chce vyhledat vhodný typ barvy pro malování dětského pokoje, zadá klíčový výraz do vyhledávače a ten mu vyhodnotí příslušné výsledky v podobě několika reklamních bannerů od různých prodejců malířských barev či potřeb. Tento proces lze efektivně uplatnit nejen u vyhledávače Google, který je v České republice nejvyužívanější, ale také třeba u vyhledávače Microsoft Bing, který využívá službu Microsoft Ads pro zobrazování PPC reklam v tomto vyhledávači.

tvorba webu

PPC reklamy však nejsou jediným nástrojem, s nímž se lze na Internetu v tomto směru setkat. Značný význam mají v současnosti také RTB kampaně neboli Real Time Biding kampaně. Jsou efektivnějším nástrojem než PPC kampaně z toho důvodu, že využívají hlubších znalostí o konkrétním zákazníkovi, kterému pak mohou nabídnout nejvhodnější reklamní banner.

optimalizace SEO a GEO

Funguje to tak, že inzerenti, kteří chtějí na webovém prostoru svou reklamu zveřejnit, jsou na základě vnitřní aukce RTB systému navzájem porovnáváni a zákazníkovi se pak vždy zobrazuje jen ta nejvhodnější inzertní nabídka. Výhody mají RTB kampaně hned dvě. Za prvé je zákazníkovu podstrčena nejvhodnější nabídka na základě hlubších znalostí jeho zákaznického chování a za druhé samotný inzerent zaplatí za reklamu méně, protože je RTB kampaň efektivnější. O RTB kampaně je dnes tedy logicky velký zájem, ať už se jedná o jakýkoli typ podnikání na Internetu. Internet je zkrátka v současné době mocným nástrojem, se kterým je nutno počítat v případě prodeje různého druhu zboží a nabídky služeb.